Weboldal címe
Weboldal alcíme
SZOLGÁLTATÁSOK
Tréningek   ***   Generáció váltás   ***   Forrásteremtés
Bevételgeneráló szervezeti működés   ***   PR és kommunikációs tanácsadás

Tréningek 

Egy készségfejlesztő tréning annyit ér, amennyit alkalmazni tudnak belőle a munkatársak.  Bizonyára Ön is találkozott már jó és kevésbé jó oktatással. Lehet, hogy eltöltöttek  két-három napot egy programon, ahol nagyszerű volt a hangulat, tele volt az előadás viccekkel és történetekkel az előadó életéből, de vajon azon kívül, hogy „jól éreztük magunkat” mire emlékeznek a kollégái és legfőképpen, mi az amit használnak a mai napig a tréningen tanultakból.

Kérdezze meg bátran Őket, de ne elégedjen meg azzal, hogy esetleg vissza tudnak mondani néhány ott hallott általánosságot!

HASZNÁLJÁK-E A GYAKORLATBAN?!

Felméréseink azt mutatják, hogy a különböző tréningeken résztvevők, annyira értékelik hasznosnak a képzést, amennyire azt alkalmazhatónak gondolják. Éppen ezért, mi úgy építettük fel a programjainkat, hogy az a gyakorlatiasságra és az egyszerűségre törekedjen. Olyan tudást adunk a résztvevők kezébe, amit már a következő napon tudnak alkalmazni.

Hogyan érjük ezt el? A tréningjeink  úgy épülnek fel, hogy egy-egy elméleti részt mindig az arra vonatkozó gyakorlat követ, ahol a hallottakat beültetjük a gyakorlatba.

Ezen felül, a programon résztvevőknek, három hónapon keresztül a rendelkezésére bocsájtunk egy olyan, eddig még Magyarországon nem ismert egyedülálló internet alapú támogatási rendszert, ami a megrendelő számára ellenőrizhetővé teszi, azt, hogy a munkatársak valóban alkalmazzák-e a hallottakat.

Ezzel Ön is meggyőződhet róla, hogy kik milyen intenzitással figyeltek a tréningen és kibe érdemes további pénzt fektetni!

Ne gondolkodjon tovább, vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen ajánlatot a következő képzésükre az alábbi témákban:

  1. értékesítés
  2. vezetői készségfejlesztés
  3. prezentációs technikák
  4. asszertivitás
  5. toborzás-kiválasztás
  6. tárgyalástechnika
  7. különleges élmény alapú személyiségfejlesztő program

Generáció váltás 

A generációváltás gondolata egyre gyakrabban foglalkoztatja a vállalkozók egy bizonyos körét. Ez a kérdés leginkább, a 90’-es évek elején alakult cégek életében van jelen, és merül fel egyre többször a családi beszélgetések alatt.

Az elmúlt időszakban a hazánkra jellemző gazdasági, politikai sajátosságoknak köszönhetően nem tudtak kialakulni,  olyan családi vállalkozások, amik jó példával járhattak volna elöl ezen a területen. A Magyar vállalkozok többsége előtt nincsenek olyan másolható minták - mint például az angolszász országokban-, amik sorvezetőként szolgálnának egy generációkon átívelő öröklésnek. Ezeket a folyamatokat a saját bőrünkön kell megtapasztaljuk, és csak  reménykedhetünk abban, hogy a legkevesebb áldozattal át tudjuk vészelni.

Amennyiben az Ön cége már több évtizede létezik, gyarapodik és még a válságot is túlélte, akkor ez azt jelenti, hogy Ön valamit nagyon jól csinál! A kérdés „csak” annyi, hogy az a személy, akit Ön utódjául szemelt ki, képes lesz-e megfelelni ezeknek a kihívásoknak személyében és szakmailag?!

Mit gondol, teljes az egyetértés a következő kérdésekben Önök között:

  1. Eladni a céget vagy megtartani és fejleszteni?
  2. Hitelt felvenni, külső befektetőket bevonni vagy önerőből gazdálkodni?
  3. Dolgozzunk multikkal, annak összes előnyével és hátrányával?
  4. Mit kezdjünk azokkal a munkatársakkal, akik a kezdetektől velünk vannak, de nem képesek alkalmazkodni a változásokhoz?
  5. A profitot visszaforgatni vagy kivenni a cégből?
  6. Vágjunk bele új termékek fejlesztésébe, vagy maradjunk a jól bevált dolgoknál?
  7. Nyissunk a külföld felé vagy itthon próbáljunk meg terjeszkedni pl. felvásárlások által?


Ezek - és még sok más – olyan kérdések, amikben, ha nincs egyetértés, akkor ez a változás meglehetősen nagy veszélyeket rejt magában hosszútávon. Abban az esetben, ha a fenti elképzelésekben megvan az egyetértés, akkor is maradt még egy nagyon fontos kérdés és ez:

AZ EMBERI TÉNYEZŐ!!!

A cégek életében bekövetkező változások sikere, vagy kudarca döntő többségében, ezen az egy összetevőn múlik.

Ha kíváncsi arra, hogy mik azok az egyéb buktatók, amik leselkednek azokra a vállalkozásokra, akik generációváltás előtt állnak, vegye fel velünk a kapcsolatot. Szakértőnk egy ingyenes konzultáció során megmutat néhány olyan buktatót és azok kezelésének a módját, amik nagyon megnehezíthetik az átállás folyamatát.

Lépjen velünk kapcsolatba most, és élvezze a tulajdonosi lét előnyeit holnaptól!


Forrásteremtés

Telephelyet fejlesztenél? Munkahelyet teremtenél? Korszerűsítenél? Szolgáltatáspalettát bővítenél? Megemelnéd a szörnyen alacsony bérrel boldogulni kénytelen Munkatársaid fizetését? Vagy egyszerűen csak pályakezdőként nem tudod mit kezdj magaddal és jó ötletnek tűnik céget alapítani?

Mennyi kínzó kérdés, amire mi örömest válaszolunk, hogy eligazodj a LEHETŐSÉGEK útvesztőiben!

Te mit tennél, ha ELGÖRDÍTENÉNK az akadályt Álmaid útjából?

Szerződött ügyfeleinknek biztosítjuk a testreszabott, célirányos Pályázati Tanácsadást.

Legfőbb feladatunk, hogy ügyfeleink tevékenységének technikai, gazdasági és jogi környezetének feltérképezése, fejlesztési, beruházási terveinek elemzése után komplex, személyre szabott pályázati tanácsadást nyújtsunk a tekintetben, hogy beruházásaikat milyen források bevonásával, milyen intervallumban tudják legoptimálisabban, a legnagyobb támogatás elérésével megvalósítani.

Személyes találkozó keretében segítünk a projektötletéhez a legmegfelelőbb forrást megtalálni. A források feltárása, a beruházási ötletek pozícionálása nagy segítséget nyújt a pályázati lehetőségek nehezen áttekinthető rengetegében.


Bevételgeneráló szervezeti struktúra 

Tisztelt leendő partnerünk. Ön most nyilván azért kattintott erre a menüpontra, mert kíváncsi, hogy miként is tudunk extra bevételt generálni  cége számára, vagy szeretne meggyőződni arról, hogy tényleg képesek vagyunk-e megszervezni  vállalkozását oly módon, hogy az átlátható folyamatokkal és felelősségi körökkel rendelkezzen, amik megakadályozzák az egymásra mutogatást, a folyamatos hibákat és jó néhány ősz hajszál kialakulását az Ön fején.

Engedje meg nekem, ahelyett, hogy elkezdeném arról győzködni, milyen jók is vagyunk, hiszen több mint 3000 főt képeztünk  közel 100 vállalkozásnál, a web optimalizálás segítségével ügyfeleink az első öt találatban vannak a Google keresőjében a PR tevékenységünk során 2400 ingyen megjelenést generáltunk megbízóinknak olyan átlátható pénzügyi irányelveket mutattunk meg vállalkozások tucatjainak, amik nagyságrendi megtakarításokat eredményeztek, inkább arról beszéljek Önnek, amit azok a sikeres vállalkozók csináltak, akikkel volt szerencsénk együtt dolgozni és mi is tanulhattunk tőlük:  

  1. Képesek voltak kialakítani és működtetni egy  szervezeti struktúrát
  2. Rendelkeztek az emberismeret/önismeret eszközeivel
  3. Rendszeres volt náluk a teljesítményértékelés
  4. Képesek voltak ( nem csak pénzzel )motiválni az embereiket
  5. Volt egy ideális képük a saját vállalkozásukról, amit le tudtak bontani kisebb célokká, hogy el tudják érni azt
  6. Megfelelő elemző készséggel rendelkeztek, ahhoz, hogy észrevegyék az eltéréseket az ideálistól
  7. Voltak céges irányelveik, amik útmutatást adtak a munkatársaknak
  8. Rendelkeztek megfelelő pénzügyi intelligenciával

Szóval, mivel mi sem vagyunk restek tanulni mások sikeréből, ezért úgy tudjuk az Ön vállalkozását képessé tenni több bevétel elérésére, hogy többek között, erre  nyolc területre koncentrálunk, amikor elkezdünk majd együtt dolgozni.

Ne hezitáljon! Vegye fel velünk a kapcsolatot most és győződjön meg személyesen a munkák kézzelfogható eredményeiről a saját vállalkozásánál!


 PR és kommunikációs tanácsadás

Mi is ez a bűvös kifejezés „PR”?

A Public Relations a kommunikáció tudatos szervezése, melynek célja elérni az egyének, a szervezetek és környezetük közötti kölcsönös megértést és létrehozni a kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolatokat, kétirányú kommunikáció útján. A Public Relations az a tudományterület, amely a hírnevet gondozza.

Mit is jelent ez a mi munkánkban és mi a haszna a Te számodra:

  1. Felkészítés interjúkra, kerülendő kifejezések, szavak, a non-verbális kommunikáció alapjai
  2. Hogyan legyek meggyőző és hiteles
  3. Kerülendő hibák egy nyilvános szereplés alkalmával Apró trükkök, praktikák, amik segítenek legyőzni a lámpalázat

A végeredmény egy olyan személy, aki magabiztosan és határozottan képes kommunikálni és mindezt úgy, hogy a nézőben vagy hallgatóban egy kellemes, pozitív kép fog társulni a személyeddel kapcsolatban.


Sajtó képviselet


Ennek a tevékenységnek a keretein belül három dolgot csinálunk az ügyfeleink érdekében:

Ha úgy érzed, hogy nem vagy még eléggé ( vagy egyáltalán )  reflektorfényben, vagy kezd mellőzni  a sajtó, mi segítünk egy előre felépített stratégia mentén, hogy a lehető legtöbb hír szóljon Rólad. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy válogatás nélkül még a csapból is Te fogsz folyni. Épp ellenkezőleg, csak azokban a médiumokban fogsz megjelenni, ami passzol abba a képbe, amit szeretnénk felépíteni vagy megtartani Rólad.

Jelenleg elégedett vagy a sajtó megjelenéseidnek a számával és szeretnéd ezt szinten tartani, vagy éppenséggel szükséged van egy megbízható tanácsadóra, akinek kikérheted a véleményét kényes kérdésekben? Vagy csak egyszerűen nem akarsz órákat azzal tölteni, hogy újságírók kérdéseire válaszolsz, és így értékes időt vesztegetsz el az életed más területeiről.

Akkor Neked egy olyan szakemberre van szükséged, aki segít megszervezni az életednek ezen részét és egy folyamatos kapcsolattartással fent tartani a sajtó érdeklődését az  irányodba.

Ha szeretnéd a privát szférádat megtartani és elkerülni esetleges támadásokat, kellemetlen kérdéseket a sajtó képviselői részéről, akkor Neked szükséged van egy pajzsra, ami megvéd az ilyen helyzetektől. Ezek mi vagyunk.